خلیج نیلی

روزگاری شهر تو آبی بود  

اکنون ، از غم تو سیاه پوش است  

از موج ، از ماه ، از شرجی ،  

از خلیج نیلی ،  

از لحظه لحظه پرواز مرغان دریایی  

نغمه ی یا عشق ، یا ناصریا به گوش می رسد  

انگار ماهی ها هم در انتظار وصال می گریند  

چه کسی می گفت  

از تو خواندن کار فرشته هاست ؟   

 صدایش کن          

که بی تاب دیدارش هستم

نظرات 3 + ارسال نظر
پیرمرد دیریا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.hormozpic.blogfa.com

موفق بشی.

گروه اکسیر دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

فرنوش دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ http://parvazesepid.parsiblog.com

سلام .
باریکلا خیلی خوشگله . خودت درستش کردی ؟؟؟
اون کلمه ی ناصریا که خط خودته . چیکار کردی که اونطوری مییاد ؟ خلاصه خوشگله . ولی من الان دارم به اندازه ی صفحه ی نظراتم می بینمش . چون هر لینکی که توی نظر بذاری تو همون صفحه ی نظرات باز میشه . من منظورم این بود که اونجا که گفته آدرس شما ، اونجا اسم وبلاگو بنویسی . حالا بازم اشکالی نداره . به هر بدبختی بود دیدمش .
یادداشت دومیه رو هنوز نخوندم . خدا عدالت ایمان ناصریا ... خیلی طولانیه . اگه وقت کردم و خوندم نظرمو میگم .
صفحه ی نظراتش هم کار خودته ؟؟؟ خیلی اکتیو شدیا ... ندزدنت !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد